Saturday 22 October 2011

Kenangan ketika di SMKSI

Dah hampir setahun aku tinggalkan SMKSI kan? SMKSI tu apa ye? Sekolah Menengah Kebangsaan Saujana Impian :') Sekolah tu trletak dkat dgn Tesco Kajang. Hmmm..aku skolah kat situ dr Form1 smpai lah last year,Form4. Bnyak sgat knangan yg aku tnggalkan kat skolah tu. So,kat dlam post ni aku nak crita serba sdikit ttg memori aku time aku blaja kat skola tu dulu.

Kwn aku yg prtama dan still keep in touch smpai skrg ialah Hazirah dan Nikki. Dorg punye perangai hmpir serupa sikit,and both of them are cute. :D Time aku Form 1,aku duk dlam klas 1KRK3. Masa tu aku rapat dgn Amelia dan Aina.

Time Form2 lak aku dah mula rapat dgn Prashaan dan 'Ain. Dorg pnye prangat bgai lngit dgn bumi kot! Sorg rajin mlampau,sorg lg pmalas trhormat,lolol! Haha!

Thn lpas lah yg plg bnyak knangan. Tiap2 hari rutin aku mmg sgt lah sronok!

  • Pagi2-pgi ke foyerB and lepak2 dgn 'Ain,Nikki,Farihah,Aisyah,Anis...and ramai lg *actually,aku dah lupa cket lah,haha* Pg2 ni lah aku akn borak2 dgn 'Ain ttg MCR n etc.
  • Lpas tu pgi ke tpak prhmpunan,dgr 'cramah free' drpd Cikgu Azhar. Penat brdiri,lama kot!
  • Then,pgi ke kelas...berborak2 dgn Hazirah.
  • Aku akan brgaduh dgn Raasmeran,ada sekali tu ktorg brgaduh smpai ptah meja aku,wowo!
  • Klau ada KH,bnda prtama yg ktorg fikirkan---kerusi! Kerusi tak pnah ckup kat bgkel tu,so kna brebut klau tak trpksa brdiri or dduk kat ats krusi kayu yg tnggi semcm.
  • Rehat kat kantin. Selalunya aku akn mkan keropok lekor or nugget n minum ice lemon tea.
  • PRS stuff! Nasib baik lah ada Farihah jd pneman aku. 
  • Balik skolah slalunya aku akan jlan skali dgn Hazirah,then bye2 dgn dia.
Huhu,rindunya time tu! Lpas PMR lg lah best. Boleh lepak2 dgn 'Ain and Hazirah,borak2 ttg 'masa depan' ktorg and MCR. *dgr mcm serious je kan? haha* 


No comments:

Post a Comment