Friday 21 October 2011

The other side of my day's story

As I have been promise to tell ya,I want to tell about 'the other side of my day's story'.
Firstly,Syahir cari pasal dgn aku. Dia bgtau kat Luqman --"Man,ni hah pengawas langsi" sambil pndangg2 kat aku.  What the #$%&! My attempt to make this blog as the swearing words-free zone is 20% before completely fail. Then,aku wat bersabar je lah. Nasib baik lah Fatin ada kat sebelah aku,klau tak,aku mmg dah bg penampar free2 je kat bdak tu. Yg aku hairannya,pnah ke aku cari pasal dgn dia? Bercakap pun tak pnah,nak gaduh apatah lg kan? haih... Manusia2~ Kadang2 aku sndiri tak mengerti dgn perangai manusia ni even aku pun manusia gak. -__-''

Secondly,time balik skolah. Aku and Fatin berdiri kat dpan pagar skolah smentara tnggu bas/van ktorang. Abby pun join skali,berborak2 dgn ktorg. Then,tiba2 pelawat dr Acheh yg dtg melawat skola ktorg tu ajak ktorg bergambar dgn dorg. hahaha! Tiba2 je!

Thirdly,aku kan bergurau dgn Alif. Aku ckp kat dia--"Klau aku kna reject,ko nak x couple dgn aku?"
Then dia jwb--"Apa kena dgn ko ni? Sape yg nak reject ko? Klau dia reject ko,aku pukul kpala dia kuat2"<--sort of. LOL. He seriously never get the idea that 'he' that I mean is actually himself? If only he is already know...what is his motive to tell me like that? Did'nt he know that many girls would melt just like me when he told them like that? haih...

Lastly,is it about my forever-best friend-and-best rival,'Ain. She is really dont know how to avoid me from hurt by her word. 'no offence' lah konon! haiya,I really dont know why I still could be friend with her till now. hmm..but sometimes,she really good to me.

No comments:

Post a Comment